Cum să ne energizăm pentru întreaga zi

Nu știu cum sunt alții, însă eu sunt în acea perioadă a vieții în care trebuie să fac foarte multe lucruri. Din păcate, nu mereu găsesc energia necesară și ajung astfel să tot amân anumite îndatoriri.

Azi, de exemplu, n-am avut timp să ajung la o spălătorie să-mi ridic o rochie, pe care, de asemenea, trebuie s-o înapoiez unui atelier de croitorie. Nu vă-nchipuiți cât mă frustrează treaba asta. Și nu numai asta.

Zi de zi trag de mine pentru a reuși să fac tot ce-mi propun. Suna bine asta, însă de multe ori n-am energie să fac nimic de pe listă. Tocmai de asta, am căutat soluții pentru a avea cât mai multă energie încă de la prima oră a dimineții. Iată ce soluții am găsit și cum am putea fiecare dintre noi să ne energizăm zi de zi!

Cafeaua cea de toate zilele

Și nu oricare. Cel puțin, nu în cazul meu. La mine funcționează numai aia bună la gust, aromată. Nu cea luată de la un tonomat, care să conțină cine știe ce. De aceea, m-am hotărât să-mi achiziționez acest aparat mirific, care spumează laptele încât cafeaua mea să arate ca cele din poză. Da, știu, e o extravaganță, însă eu după asta mă dau în vânt. Cafea aromată, cremoasă și cu mult lapte.

Am văzut pe Philips.ro și niște cafetiere interesante, însă pentru acelea nu sunt convinsă, mai ales că am una funcțională acasă.

Mic dejun sănătos

 

Dacă vrem să ne energizăm de la primele ore ale dimineții, e cazul să nu mai amânăm micul dejun. Eu am început să mănânc la 7 dimineața, la jumătate de oră după ce mă trezesc, și trebuie să recunosc că mi s-a schimbat tot regimul alimentar. Așa reușesc să nu mai mănânc după ora 6, căci încerc să scap de ceva kilograme. Ce mănânc la micul dejun? Cam ce vedeți în poză. Oricare dintre aceste sandwich-uri funcționează în cazul meu, pentru o primă masă a zilei.

Exerciții fizice

 

Eu sunt o norocoasă al cărei program de muncă începe la 11. Așa se face că am timp berechet pentru tot soiul de activități dimineața. Așadar, la o oră și jumătate – două ore de când am mâncat, adică pe la 8:30 – 9:00, fac câteva minute de mișcare.

Cele 6-8 minute în care îmi lucrez corpul îmi sunt suficiente atât pentru a avea energie pentru restul zilei, cât și pentru a-mi menține silueta.

Fresh-uri și smoothie-uri

 

Ăsta e luat întotdeauna la pachet, și-mi pregătesc burtica pentru prânz. E suficient de sănătos și hrănitor încât să facă trecerea de la mic dejun la prânz. De obicei, îmi ia 3-4 minute să-l prepar, așa că nu sar niciodată peste el. Cea mai des folosită rețetă de smoothie este cea conține salată verde, iaurt, coacăze, zmeură și câteva frunze de mentă. Desigur, optez din când în când și pentru cel cu banană, migdale și iaurt grecesc.

Cam acestea sunt metodele care, de obicei, funcționează, însă dacă aveți și voi sfaturi de cum am putea să ne energizăm, în fiecare dimineață, mi-ar fi de folos!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*