Cărţi despre Social Media, PR, Era Digitală

Am căutat în ultima săptămână o bibliografie decentă din aceste domenii şi asta este tot ce am găsit. Dacă ştiţi şi alte titluri, v-aş fi recunoscătoare să le adăugaţi prin comentariu la această notiţă. Ce spuneţi de acestea adăugate de mine? Pe câte le-aţi citit şi despre câte aţi auzit? 

  1. 150 de experimente pentru a înţelege manipularea mediatică. Psihologia consumatorului de mass-media – Sebastien Bohler
  2. Adland. Istoria universală a publicităţii – Mark Tungate
  3. Arta de a comunica – Alex Mucchielli
  4. Băieţii de la Google. Cum gândesc Larry Page si Sergey Brin – Richard L. Brandt
  5. Bloguri, Facebook şi Politica – Tudor Sălcudeanu, Paul Aparaschivei şi Florenţa Toader
  6. Brand You 50 – Tom Peters
  7. Branduri senzoriale – Martin Lindstrom
  8. BrandDigital – Allen P. Adamson
  9. Buyology. Adevăruri şi minciuni despre motivele pentru care cumpărăm – Martin Lindstrom
  10. Brief. 99 de chestii pe care aş fi vrut să le ştiu când am intrat în publicitate – Sorin Tranca
  11. Campania de relaţii publice – Bernard Dagenais
  12. Chaotics. Managementul şi marketingul în era turbulenţelor – Kotler Philip, Caslione John A
  13. Ce-ar face Google – Jeff Jarfis
  14. Cel mai bogat om din Babilon. Secretele eterne ale succesului – George S. Clason
  15. Comunicarea audiovizuală – Ion Stavre
  16. Comunicarea. Repere fundamentale – Mihai Dinu
  17. Comunicarea eficientă în relaţiile publice. Crearea mesajelor şi relaţiile sociale – Andy Green
  18. Cu blogul pe glob. New Media între investitori şi gospodine – Raluca Tudor
  19. Cum să devii un bun PR – Moi Ali
  20. Cum să devii un nimeni – Iulian Comănescu
  21. Cum să-ţi pui în valoare comunicarea prin intermediul dimeniunii vizuale – Alain Joannes
  22. Cum se scrie în publicitate – Denis Higgins
  23. De la publicitate la consumator – Max Sutherland; Alice K. Sylvester
  24. Despre brand – Wally Olins
  25. Dezvoltă-ţi abilităţile de comunicare. Idei simple pentru prezentări de succes – Roz Townsen
  26. Guerrilla marketing – profituri mari cu investiţii mici – Jay Conrad Levinson
  27. Ipostazele comunicării de masă (Media în era digitală) – Joseph R. Dominick
  28. Istoria jurnalismului din România în date. Enciclopedie cronologică – Marian Petcu
  29. Jurnalismul tradiţional şi New Media – Ilie Rad
  30. La taclale cu idolii – Daniela Zeca – Buzura
  31. Managementul capitalului unui brand: cum să valorificăm numele unui brand – Aaker David A.
  32. Managementul marketingului – Kotler Philip, Armonstrong Gary,
  33. Manual de branding – Wally Olins
  34. Marketingul în era digitală – Kotler Philip Maesincee Suvit, Jain Dipak
  35. Modele ale comunicării (pentru studiu comunicării de masă) – Denis McQuail; Sven Windahl
  36. Nativi Digitali. Pregătiţi-vă! – Dumitrescu Delia
  37. Netocratia – Alexander Bard, Jan Soder
  38. Noile reguli de marketing şi PR – David Meerman Scott
  39. No logo – Klein Naomi
  40. Noua televiziune şi jurnalismul de spectacol – Mirela Lazăr
  41. Noul Branding (cum să construieşti capitalul unei mărci) – Claudia Fisher-Buttinger, Christine Vallaster
  42. Primul an de publicitate – Petre Barbu
  43. PR cu buget restrâns – Leonard Saffir
  44. PR versus jurnalism. Influenţe bilaterale – Julia Szambolics
  45. Psihologia reclamei (şi a consumatorului) – Dan Petre, Dragoş Iliescu
  46. Relaţii publice – Karl Fronlich, Daniela Lov
  47. Relaţiile publice. Principii şi strategii – Cristina Coman
  48. Relaţii publice. Coeziune şi eficienţă prin comunicare – Iacob Dumitru, Cismaru Diana – Maria
  49. Relaţii publice eficiente- Scott M. Cutlip, Allen H. Center, Glen M. Broom
  50. Să înţelegem media. Extensiile omului  – Marshall McLuhan
  51. Smart retail. Magazinul tau – un fenomen al vânzărilor – Richard Hammond
  52. Socialnomics: How Social Media Transforms the Way We Live and Do Business – Erik Qualman
  53. Social Media şi managementul reputaţiei – Diana Maria Cismaru
  54. Social Media ROI: Managing and Measuring Social Media Efforts in Your Organization – Olivier Blanchard
  55. Strategii de relatii publice – Sandra Oliver
  56. Strategii pentru Brandingul de succes – Hamish Pringle, Peter Field
  57. Tehnici de comunicare în social media – Horea Mihai Bădău
  58. Televiziunea în viaţa cotidiană – Roger Silverstone
  59. Tendinţe actuale în campaniile de relaţii publice – Cmeciu Camelia
  60. Valori, atitudini şi comportamente sociale (teme actuale de psihosociologie) – Petru Iluţ

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*